FAQ

  1. Jaki jest koszt usługi?
    • Pierwsze 14 dni korzystania (na jeden pojazd) jest darmowe. Każdy kolejny miesiąc kosztuje 29,90 PLN. Jeżeli zapłacisz za cały rok z góry, oszczędzisz nawet 50% i wydasz jedynie 179 PLN za usługę na jeden pojazd (wszystkie ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć 22% VAT). Należy pamiętać o tym, że aplikacja wymaga połączenia z internetem.
  2. Czy Yanosik nie jest darmowy?
    • Yanosik w wersji niekomercynej (do prywatne użytku) jest darmową aplikacją do pobrania z Google Play. Skorzystało z niej już 2 miliony użytkowników. Yanosik dla Firm to wersja komercyjna, która posiada dodatkową funkcjonalność CRM, użyteczną w prowadzeniu wielu działalności. Dlatego właśnie Yanosik dla Firm jest aplikacją płatną.
  3. Czy mogę kupić Yanosik dla Firm jeśli nie posiadam firmy?
    • Nie. Yanosik dla Firm jest przeznaczony tylko dla zarejestrowanych działalności gospodarczych.
  4. Czy podana cena dotyczy pojedynczego użytkownika?
    • Tak.
  5. Co się stanie jeśli użytkownik wyłączy aplikację?
    • Dane z aplikacji nie będą zbierane. Będzie to widoczne w panelu klienta. Będziesz mógł sprawdzić dokładne miejsce i godzinę, w której aplikacja została wyłączona.
  6. Czy jako pracodawca potrzebuję smartfona, aby korzystać z Yanosik dla Firm?
    • Smartfona potrzebują jedynie twoi pracownicy do zainstalowania aplikacji z Yanosiikiem. Aby przeglądać trasy kierowców i GEOnotatki wystarczy komputer z podłączeniem do internetu.
  7. Jak mogę wykorzystać GEOnotatki w swojej firmie?
    • GEOnotatki mają bardzo wiele zastosowań. Dzięki nim nasi klienci z rożnych branż znaleźli dziesiątki rozmaitych sposobów usprawnienia komunikacji w swojej firmie. Najczęściej są one wykorzystywane jako system raportowania o wykonanym zleceniu, w danej lokalizacji. Więcej przykładów znajdziesz w zakładce "Jak to działa?"
  8. Moi pracownicy nie chcą monitoringu - jak mogę ich przekonać?
    • Yanosik dla Firm to jedyne takie narzędzie, które daje korzyści również pracownikom. W cenie usługi otrzymają oni od Ciebie:
      • nawigację z systemem Smart Traffic, dzięki której pracownicy ominą korki i szybciej trafią na miejsce
      • najpoppularniejszy w Polsce system ostrzegania kierowcy o sytuacji na drogach (wypadki, fotoradary itp)
      • możliwość dołączenia do największej społeczności kierowców w Polsce
      • możliwość raportowania za pomocą GEOnotatek bezpośrednio do biura
      • mniej połaczeń telefonicznych biura z pytaniami
  9. Czy pracownik może w jakiś sposób oszukać aplikację Yanosik dla Firm?
    • Nie. Nie ma możliwości zmanipulowania danych zbieranych przez aplikację .
  10. Czy otrzymam fakturę?
    • Tak. Faktura jest wysyłana na adres wpisany podczas zakładania konta po dokonaniu płatności.
  11. Czy kierowca ponosi koszty korzystania z aplikacji?
    • Aplikację może zainstalować dowolna liczba kierowców. Do jej prawidłowego funkcjonowania potrzebny jest kod generowany podczas zakupu. Trzeba mieć jednak na uwadze, że aplikacja wymaga połączenia z internetem (opłacanego u swojego operatora GSM).
  12. Co się stanie jeśli użytkownik zmieni telefon?
    • Wystarczy, że ponownie zainstaluje program i wpisze nowy kod wygenerowany w panelu kierowcy.
  13. Jak mój pracownik może pobrać aplikację?
    • Wystarczy, że korzystając ze swojego smarfona wejdzie do sklepu Google Play i wyszuka aplikacji Yanosik dla Firm. Po przejściu na marketową stronę aplikacji pojawi się możliwość zainstalowania jej.
  14. Jak zalogować się do konta?
    • Aby zalogować się do konta należy w pole „login" wpisać adres e-mailowy, który został podany podczas rejestracji, natomiast w pole „hasło" należy wpisać hasło ustalone podczas rejestracji.
  15. Jak długo przechowywane są dane z tras użytkowników?
    • 30 dni. Po tym okresie znikają z panelu.
  16. Aby skorzystać z naszej e-usługi należy:
    • założyć konto, podając swoje dane firmowe,
    • po zalogowaniu do konta dodać pracownika w panelu. Wówczas zostanie wygenerowany specjalny kod,
    • kod należy przekazać pracownikowi,
    • pracownik pobiera na smartfona aplikację z Google Play,
    • przy pierwszym uruchomieniu aplikacja poprosi o podanie kodu,
    • po wpisaniu kodu można już korzystać z aplikacji. Każde jej ponowne włączenie nie wymaga wpisywania kodu.

Działająca aplikacja wysyła do serwisu informacje o położeniu i prędkości, a pracownik może tworzyć GEOnotatki, które będą widoczne w zakładce z notatkami.